piątek, 7 marca 2014

Roxana foci Martę.

Zdjęcia z Alą i gitarą bardzo przypadły mi do gustu. Aż tak bardzo, że poczułam potrzebę wzbogacenia swojego 'portfolio' o parę sesji z innymi instrumentami... Najbardziej zdecydowanie zależało mi na skrzypcach. Jest to instrument, który bardzo lubię. Co lepsza, kiedy byłam mała (tak, podobno kiedyś byłam mała) koniecznie chciałam nauczyć się na nich grać. To było takie moje małe marzenie, które niestety się nie spełniło. Pewnie z tego powodu, że jestem beztalenciem muzycznym (ale dalej uparcie twierdzę, że fałszowanie i brak rytmiki to są zalety).

Także chciałabym zaprosić Was do obejrzenia zdjęć z cholernie utalentowaną Martą, którą miałam przyjemność sfotografować.





Marta ma najpiękniejszy uśmiech na świecie! <3







Ja już lecę spać, 
trzymajcie się, 
R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz